Tarkvarapere UniDisp

UniDisp tarkvarapere on loodud tehnilise teabe haldamiseks tehnovôrke käitavates ettevõtetes ja neid ettevôtteid kureerivates omavalitsustes.

UniDisp sisaldab andmebaasi ja arvutikaardiga liidestatavaid valmismooduleid  HeatDisp/HeatMod soojusvõrkude, UniDisp-SW vee-kanalisatsioonivõrkude, GasDisp gaasivõrkude, LightDisp valgustusvõrkude ja ElDisp elektrivõrkude jaoks.

Igas moodulis sisalduv redaktor võimaldab kaardile kanda sellele moodulile omaseid objekte kas koordinaatide või kauguste järgi kaardil kujutatud taustobjektidest (hoone- ja tänavanurgad jms).

Sõltuvalt tellija vajadusest ja töökorraldusest vôib iga programmimoodulit koostada järgmistes versioonides:
        Mõeldud kasutamiseks võrku käitavas ettevõttes, mitmel töökohal kasutamine on võimalik kui iga töökoht
        kasutab oma, autonoomset andmebaasi (puuduvad vahendid ühiskasutusega andmebaasi  administreeri-
        miseks).

Tarkvarapere UniCalc

UniCalc tarkvarapere on mõeldud ressursside ja teenuste (soojus- ja elektrienergia, vee, kanalisatsiooni, gaasi) müügiarvestuseks ning klientide andmete haldamiseks. Lisaks müügi ja klientuuriga seotud teabele võimaldab UniCalc hallata arvestite tehnilisi ja taatlusandmeid.

UniCalc tugineb andmeohjesüsteemile Microsoft Access 2003/2007/2010/2013/2016 ning võib töötada kas üksiktöökohal või arvutivõrgus.

Tarbijateni viidud ressursside/teenuste koguseline arvestus tugineb kas tarbimiskohtades üles seatud arvestite näitudele (sh kaugloetavate arvstite näitudele) või tarbimisnormidele. Igale teenusele saab moodustada hinnapaketid ja kehtestada tariifid. Kogu teave on kasutajale hõlpsalt kättesaadav tabelite ja aruannete näol. Tarkvara loomisel on järgitud avatud süsteemi põhimõtteid, mis võimaldab suhteliselt lihtsalt laiendada objektide ja nende omaduste hulka. Programm automatiseerib kogu andmetöötluse alates arvestinäidu/teenuse koguse registreerimisest kuni arve väljastamiseni kliendile tarbitud teenuste kohta ja müügi rahaliste andmete edastamiseni raamatupidamistarkvarale teksti- või andmebaasifaili kujul kas koostatud arvete või kontode lõikes. Peale arvete väljastamist (pdf-vormingus üksikarved või xml-vormingus e-arvefail) saab registreerida raha laekumist klientidelt ning võrrelda laekunud summasid arvesummadega. Laekunud summad kantakse valitud kuupäeva laekumiste tabelisse klientide kaupa või imporditakse pangalt saadud laekumisandmete failidest.

 Soetustingimused

OÜ InfoMees tarkvara garantiiaeg on 2 aastat, klientide hilisemad pretensioonid lahendame olenevalt nende iseloomust (ilmsed programmivead parandame tasuta, parenduste ja täienduste vajadust arvestame versiooniuuendustel). Versiooniuuendusi tehakse lähtuvalt klientidelt kogutud soovidest ning baas- ja arendustarkvaras toimunud uuendustest.

Nende klientidega, kes soovivad tarkvara alalist kasutustoetust peale juurutustoetuse lõppu, sõlmime toetuslepingu, mis tagab eeliskliendi staatuse ja sätestab programmide kasutamisel üles kerkivate igat liiki probleemide lahendamisele meiepoolse reageerimisaja. Eelisklientidele on tagatud tasuta versiooniuuendused.

Tellijatele, kes määratlevad oma ostusoovi, saadame pakkumiskirja koos tellimislepingu näidisega.