Tarkvarapere
UniDisp
UniDisp
tarkvarapere on loodud tehnilise teabe haldamiseks tehnovôrke
käitavates ettevõtetes ja neid ettevôtteid kureerivates omavalitsustes.
UniDisp
sisaldab andmebaasi ja arvutikaardiga
liidestatavaid valmismooduleid HeatDisp/HeatMod
soojusvõrkude, UniDisp-SW
vee-kanalisatsioonivõrkude, GasDisp gaasivõrkude, LightDisp
valgustusvõrkude ja ElDisp elektrivõrkude
jaoks.
Igas
moodulis sisalduv
redaktor võimaldab kaardile kanda sellele moodulile omaseid objekte
kas koordinaatide või kauguste järgi kaardil kujutatud taustobjektidest
(hoone- ja tänavanurgad jms).
Sõltuvalt
tellija vajadusest ja töökorraldusest vôib iga programmimoodulit
koostada järgmistes versioonides:
- Standardne
üksiktöökohaversioon - Võimaldab põhilisi andmehooldus- ja
päringuteenuseid ühel töökohal.
Mõeldud kasutamiseks võrku käitavas
ettevõttes, mitmel töökohal kasutamine on võimalik kui iga töökoht
kasutab
oma, autonoomset andmebaasi (puuduvad vahendid
ühiskasutusega
andmebaasi administreeri-
miseks).
- Standardne
võrguversioon - Võimaldab põhilisi andmehooldus- ja
päringuteenuseid paljudel töökohtadel, millest osa on
andmehooldustöökohad. Ühiskasutusega andmebaas, igal töökohal oma
parooliga kaitstud ja programmi administraatori töökohalt muudetavad
kasutusõigused.
- Tellimusversioon
- Versioon, mis sisaldab põhilistele andmehooldus-
ja päringuteenustele lisaks tellija poolt
kirjeldatud eriteenuseid.
Tarkvarapere
UniCalc
UniCalc
tarkvarapere on mõeldud ressursside ja teenuste (soojus- ja
elektrienergia, vee, kanalisatsiooni, gaasi) müügiarvestuseks ning
klientide andmete haldamiseks. Lisaks müügi ja klientuuriga seotud
teabele võimaldab UniCalc hallata arvestite
tehnilisi ja
taatlusandmeid.
UniCalc tugineb andmeohjesüsteemile
Microsoft Access 2003/2007/2010/2013/2016 ning võib töötada kas
üksiktöökohal või arvutivõrgus.
Tarbijateni
viidud ressursside/teenuste koguseline arvestus tugineb kas
tarbimiskohtades üles seatud arvestite näitudele (sh kaugloetavate
arvstite näitudele) või tarbimisnormidele. Igale teenusele
saab moodustada hinnapaketid ja kehtestada tariifid. Kogu teave on
kasutajale hõlpsalt kättesaadav tabelite ja aruannete näol.
Tarkvara loomisel on järgitud avatud süsteemi põhimõtteid, mis
võimaldab suhteliselt lihtsalt laiendada objektide ja nende omaduste
hulka. Programm automatiseerib kogu andmetöötluse alates
arvestinäidu/teenuse koguse registreerimisest kuni arve
väljastamiseni kliendile tarbitud teenuste kohta ja müügi
rahaliste andmete edastamiseni raamatupidamistarkvarale teksti- või
andmebaasifaili kujul kas koostatud arvete või kontode lõikes.
Peale arvete väljastamist (pdf-vormingus
üksikarved või xml-vormingus e-arvefail) saab registreerida raha
laekumist klientidelt ning võrrelda laekunud summasid arvesummadega.
Laekunud summad kantakse valitud kuupäeva laekumiste tabelisse
klientide kaupa või imporditakse pangalt saadud
laekumisandmete failidest.
Soetustingimused
OÜ InfoMees tarkvara
garantiiaeg on
2 aastat, klientide hilisemad pretensioonid lahendame
olenevalt nende iseloomust (ilmsed programmivead parandame tasuta,
parenduste ja täienduste vajadust arvestame versiooniuuendustel). Versiooniuuendusi
tehakse lähtuvalt klientidelt kogutud soovidest ning baas- ja
arendustarkvaras toimunud uuendustest.
Nende
klientidega, kes
soovivad tarkvara alalist kasutustoetust peale juurutustoetuse lõppu,
sõlmime toetuslepingu, mis tagab eeliskliendi staatuse ja
sätestab programmide kasutamisel üles kerkivate igat liiki probleemide
lahendamisele meiepoolse reageerimisaja. Eelisklientidele on tagatud
tasuta versiooniuuendused.
Tellijatele,
kes määratlevad oma ostusoovi, saadame pakkumiskirja koos
tellimislepingu näidisega.